Ahad, 13 Mei 2012

SELAMAT HARI IBU


CHE RANIAH BINTI MAMAT 

sekadar gambar hiasan
suka bangat tengok google arineh...huruf G pakai rantai ...hahaha.....aku just nak gtau arineh hari IBU...kepada ibu aka MA(aku panggil Ma k kat ibu aku)hahaha..aku sayang ma aku sangat-sangat sapai mati....walaupun ma aku suka berleter tapi lau dia x berleter sarian x lengkap hidup aku..hahaha....
.
.
.

.
.
.
sebab leteran dia kadang-kadang buat aku terfikir gak betul semua...ma,ku sayang bangat...sampaikan abah aku pelik lau ma aku tak berleter....ma aku seorang yang kuat,aku tahu kadang-kadang dia tak bentah ngan perangai anak-anak dia tapi dia simpan..serius aku tak kuat seperti dia...
.
.
.
.
.

sebenarnya ma aku dulu ada penyakit KETUMBUHAN dalam perut,..masa dia tahu dia ada sakit tuh emosi dia down teruk...aku tengok dia lain sangat-sangat...lepas g wat rwatan susulan ma aku kuat balik... seminggu gak duk hospital,kitorang berulang alik dr KB ke KK....skunk ma aku dah ok..selepas setahun operate... ALHAMDULILAH....
.
.
.
..

.
ma aku cakap aku dilahirkan masa orang sibuk nak g solat JUMAAT..hahaha...kol 12 tengahari.....masa tuh kat HOSPITAL GUA MUSANG,,abah aku nak g solat jumaat,last2 NURSE gtau aku dah nak kuar...
sebab itu la kot skunk aku neh mudah berkawan dan suara romantik..hahaha....kira lau aku takde kat umah sunyi jela..hahaha..terharu weh...selepas ma aku lahirkan aku,ma aku dah xley mengandung ag..yang detail aku tak tahu la nape....ma aku takde stori lak....suspen je ma aku neh..hehehe



Ibu ibu
engkaulah ratu hatiku
bila ku berduka
engkau hiburkan selalu

ibu ibu
engkaulah ratu hatiku
tempat menyatakan kasih
wahai ibu

betapa tidak hanya engkaulah
yang menyinari hidupku
sepanjang masa engkau berkorban
tidak putusnya bagai air lalu

ibu ibu
engkaulah ratu hatiku
tempatku menyerahkan kasih
wahai ibu

ini la ma dan abah aku :)




aku letak lagu ney sebab  best lagu kump hujan neh lepas dengar iklan kat tv3....

P/s:::t aku letak pic MA aku..skunk duk opis ag...hehehe...curi tulang jap !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan