Selasa, 1 Mei 2012

SELAMAT HARI LAHIR



NUR IZYAN HUMAIRA' MOHAMMAD HADAFI
 (1 TAHUN)

3 mei 2011
besday budak ney sama ngan hari pekerja..hahaha..orang nga cuti kerja dia sedang bekerja nak keluar dr perut kak ipar aku.. berat dia 3.5 kg..temban kan?? tapi ari pekerja pon dah malam la..kol 10 lebih..masa tu aku ngan family dah nak tido..tiba-tiba abang ngah aku anto MMS kat abah aku suh tengok CUCU pertama lam Family aku...
lau tak silap aku 2 bulan masa neh

neh masa raya aidilfitri 2011


stail tido dia sebijik abah aku... TOK BAH dia..

bila lepas mandi macamne la stail dia


minum susu banyak..ish2 budak ini..hahhaa

aku suka pic neh sebab tu baju yang aku beli..wakakak...

tumbuh gg 2 batang..

neh pic curi sebab mata dia stim molek..baru lepas kentut kan...hahaha..maira ooo maira

pasal berebut nombor satu..

aku pun tak tahu naper dia suka jahat bangat

nampak je aku masuk bilik,cepat2 dia masuk..asal aku bukak fb senyum  n  suka berebut keyboard aku

serius masa ney semua orang cakap dia dah macam budak 2 tahun

cakk arr

hahaha...no komen..Pic neh  pada 1.4.2011





post neh memang aku tujukan tuk maira jer...hehehe..sebab dia la yang tolong ceriakan umah aku..jiran-jiran aku..hahaha...lau ada benda yang dia nak tapi tak bagi siap la...dia akan tepuk paha dia macam RIKISHI....lau nampak jer tepom siap la...akan rebut gak lepas tuh duk TOUCH..semua phone touch...igat macam phone umi dia kot..sampaikan bb aku pom touch.. :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan