Ahad, 29 April 2012

majlis nikah SEPUPU..


KAK TIEY & ADLEE

wedding sepupu aku sebelah ma aku ney..lau tak silap aku dia tua 3 tahun dari aku..hahaha..lupa nak intai dia punya ic.. diorang kapel masa stady kat POLI..kira cinta POLI la...aku tahu pon sikit-sikit jer....lau otak aku still waras rasanya 18.3.2012 majlis ney..umah pengantin perempuan kat AYER SATAN ,JELI...


pelamin dia..lawa giler kaler neh

tema masa akad nikah dia kaler biru putih..kira warna kesukaan ku gak la...hahaha......menyesal aku tak g tengok diorang akad nikah sebab leh la slow-slow belajar kan??? (mood:nak sampai seru kot)...tak sempat la sebab aku sampai umah dia dah nak isya'.sebab arituh aku kena kerja ag...sedih kan???


yang ni ajer ada..yang lain aku dah terdelet...sedih  woow

hari persandingan tiba jua. :)

dari pihak perempuan

sepupu & anak sepupu

model sisa


inilah pengantinnya...

bisik menda terr

readyy

lap peluh dulu

shomel

abis daaa




khas tuh kak tie dan sepupu baru  :)





  p/s::jgn komen sal mutu gambar ek...hahaha..sebab yang tangkap tu bukan aku...anak buah aku jer..hahaha


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan